עבודות גובה - רמה אחת מעל

דוד מציע מגוון רחב של שירותים הקשורים לעבודות גובה וסנפלינג ומבטיח כי תינתן לכם איכות העבודה הטובה ביותר ויסופק כל המידע הדרוש לפני ביצוע העבודה הרצויה.

ביצוע עבודות בגובה על מעטפת בניין

שיקומי בטון

התחדשות ושיקום של מרצפי בטון ומבנים אחרים שעברו תהליכי חבלה, דליפות מים או תנאים אחרים שגרמו לנזקים ולתקלות במבנה.

שיפוץ מבנים

תהליך המתבצע במבנים קיימים על מנת לשפר או לשדרג את מראם, תפקודם ותנאיהם. השיפוץ עשוי להיות בטווח מעטפתי קטן, כמו תיקונים פשוטים וצביעה, ועד לשיפוץ מקיף ושינויים מבניים משמעותיים.

אינסטלציה חיצונית

התקנת מערכות ותשתיות שמטרתן לנהל ולשלוט בזרימת המים בחלקים חיצוניים של מבנים ושטחים. מערכות אלו משמעותיות בייחוד בצריכת מים, השקיית גינות ושטחים ירוקים, איסוף מים גשמים, ניקוי מרזבים ואף בשימושים תעשייתיים.

איטום חיצוני

איטום חורים, פגמים וחלקים חיצוניים של מבנים ושטחים חיצוניים כדי למנוע נזקים וכדי להגן על המבנים מהשפעות הסביבה החיצונית. איטום חיצוני נעשה בכדי למנוע נזקים ממים, לחות, קרני חמה, רוחות, אבק ופגיעות מהאיבזור הגורם לקרינה ולתנאי סביבה מאתגרים.

איטום חלונות

איטום השטחים והמפרטים בסביבת החלון כדי למנוע חדירת מים, אוויר, רעש ואבק מהחיצוניים לפנים הבניין ולסייע ביציבות ובידוד תרמי וקולי של החלונות. איטום חלונות חשוב מאוד ליעילות ולבטיחות המבנה ולשפר התנאים הפנימיים והנוחות של המשתמשים בו.

עבודות סנפלינג

עבודות הסנפלינג משמשות בתהליכים של חיתוך, הסרת או חילוף של חומרים פגומים או מקולקלים במבנים ושטחים חיצוניים. עבודות סנפלינג נדרשות במסגרות של תהליכי שיפוצים ותחזוקה כדי לשקם ולשדרג את המבנה, וגם במקרים של נזקים ותקלות חיצוניות.
תחזוקה ושימור מבנים | עבודות גובה וסנפלינג

054-817-7606
[email protected]

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר
Contact Form